7 oktober 2016

Oktober månads livbox 2016

Jah, så var det dags att öppna denna månads livbox. När jag gick till posten blev jag lite sur över paketets storlek. Det var mycket mindre än vad de brukar vara och det vägde ingeting. Det som kom med i månadesn box var följande produkter?

Loréal paris Pure clay purity mask
Lumenes micellar rengörings vatten
Palmolive duschtvål
Tresemmé värmeskydd
Moroccanoil hårolja
Ögonskuggsborste från Ibero
Vichy rengöringsgel 

Igår tog mitt ansiktsvatten slut, och idag kom det ett nytt ansiktsvatten i Livboxen. Jag hade aldrig hört om denna produkt förut och är riktigt peppad på att desta den. Tror den kan vara riktigt bra! Annars är jag också spänd på att få testa Loréals ansiktsmask. Jag gillar verkligen sådana ansiktsmasker. Jag har några rengörande masker nu, borde jag kanske också satsa på någon återfuktande ansiktsmask nu till den torra hösten och vintern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar