10 december 2016

Årets julkalender

Förra året var Alexander så gullig så han gjorde en egen julkander åt mig. Varje morgon fick jag öppna en påse med något fint innehåll. Förra året fick jag bland annat nagellack, ljus, godis och julpynt. Alltså, det var kanske något av det finaste någon gjort till mig. Jag blev så glad! Det här året tänkte vi att vi skulle fortsätta med julkalendern men vi delar på den. Varannan dag får jag öppna en påse och varannan dag får han öppna en påse. Det är lite svårt att komma på saker som man kan sätta i påsen som han antingen behöver eller kan använda. Ändå är jag rätt så nöjd med vad jag kommit på till honom. Dessutom har vi även en eif julkalender och en varsin skrap lotts julkalender. Me likey, alltid något litet extra att se fram emot på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar