1 december 2016

Thanksgiving middag hos Hanna

På lördagen bjöd Hanna på en fantastisk Thanksgiving middag. Jag åt så mkt och alla gästerna hade så roligt. Jag måste säga att jag inte tidigare gillade sötpotatis men Hanna hade gjort något speciellt med dem. Såå gott! Jag hade även på mig min nya vardagsklänning som jag köpt från Seppälä. Man ser den ej så bra på bilden men den var iaf skön och satt snyggt på. Jag kände mig riktigt fin! Kvällen slutade dock inte så bra. Jag kände att jag hade enorm knip i magen. Magvärken fortsatte tills söndagen men var inte så farligt alls på morgonen och på dagen. Sen på eftermiddagen hade jag så ont i magen så jag måste ligga på soffan i några timmar. 

Mitt i allt började jag fysa helt hysteriskt och gick och la mig halv nio, och somnade direkt. Jag vaknade sen klockan halv ett på natten och var så svettig så det droppade. Jag steg upp och skulle gå och ta en burana men när jag kom till skåpet måste jag säga till Alexander att ha måste ta emot mig för jag svimmar. Sagt och gjort, där låg jag i hans armar på golvet med hög feber. När jag trodde jag hade kvicknat till kände jag att jag måste spy, så det gjorde jag också. När jag var klar med det somnade jag om direkt och nu några timmar senare har jag ingen feber och inget ont i magen. 

Så, lördagens middag var fantastisk och trevlig men min söndag var inte så bra. Så kan det gå ibland! Och ja just det, trevlig första december. Nu börjar det vara dags för julkalendern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar